Մայրենիի առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

1․ Մայրենի բաժնի հղումը դնել և ներկայացնել, թե յուրաքանչյուր ամիս մայրենիից քանի նյութ եք հրապարակել։

https://tigranxazinyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%b5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%ab/

Սեպտեմբեր.
5-
աշխատանք

Հոկտեմբեր.
14-
աշխատանք

Նոյեմբեր
13-
աշխատանք

Դեքտեմբեր
8-
աշխատանք

2․ Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր լեզվական առաջադրանքների ո՞ր թեմաներն ենք ուսումնասիրել, յուրաքանչյուրից առանձնացրեք այն, ինչ ամենից լավ եք հասկացել։

Ամբողջովին հասկացել եմ, բայց ամենալավը յուրացրել եմ սա ԲԱՌԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ

3․ Ի՞նչ գրքեր եք կարդացել, դրանց մասին պատումները դրեք ըստ ամսաթվերի, չմոռանաք գրել հեղինակի և գրքի անվանումը։

Ես այս տարի կարդացել եմ բազմաթիվ գրքեր, առաջինը կարդացի Ջ. Ք. Ռոուլինգի Հարրի Փոթերի 4-րդ հատորը,  որը պատմում էր մի կախարդանքի դպրոցի մասին, որտեղ բնակվում և սովորում էր Հարրի Փոթեր անունով տղան, հետո կարդացի Մարկ Տվենի Թոմ Սոյերի և Հեքլբերի ֆիննի արկածները որոնք պատմում էին երկու շատ չարաճճի տղաների արկածների և չարագուշակ մտքերի մասին: Որից հետք Ջերոմ Ք. Ջերոմի երեքը մի նավակում չհաշված շունը գիրքը, այդ հրաշալի գիրքը պատմում էր երեք մարդկանց մասին որոնք գնացել են ճանապարհորդության նավակով և իրենց դժբախտությունների մասին:Ավարտելուց հետո հենց այդ օրը սկսեցի կարդալ կորուսյալ աշխարհը , որը դարձավ իմ սիրելի գրքերից մեկը, սրա մասին շատ շատ պատմելու բան կա, բայց կփորձմ պատմել, Մելոուն անունով մի ուսանող գնում և գտնում է մի դինոզավրերի տարածք , որտեղ հասնելու համար սպասում էին շատ արկածներ:

4․ Մայրենիի դասընթացի ընթացքում ունեցած գործունեություններից ձեզ ամենից շատ ո՞ր գործունեությունն է հետաքրքրում, ինչո՞ւ։
Ստեղծագործելը, քանի որ ես սիրում եմ հորինել, և ունեմ մեծ բառապաշար:

5․ Ի՞նչ նխագիծ կամ ինչպիսի՞ գործունեություն կավելացնեիք մայրենիի դասընթացին։ Հիմնավորեք առաջարկը։

Կուզեի շատ ժամանակ այնպիսի նյութեր լինեն որոնց մեջ պետք է ստեղծագործել:

6․ Առաջին ուսումնական տարվա ընթացքում ի՞նչ բանաստեղծություններ եք սովորել, թվարկեք դրանք և ներկայացրեք ձեզ ամենից շատ դուր եկածները և հիմնավորեք ընտրությունը։
Բոլորը չեմ հիշում բայց ինձ ամենից շատը դուր եկավ Արագածին բանաստեղծությունը, ես այն հավանեցի, որովհետև ես ել եմ լրիվ նույն ձևով ստեղծագործում

7․ Գիրք-տետրի կամ գործնական քերականություն փաթեթի աշխատանքից ո՞ր էջերը չեք լրացրել, որ առաջադրանքներն են ձեզ դուր գալիս, որո՞նք դուր չեն գալիս և ինչո՞ւ։
Ես բոլորը համարյա լրացրել եմ, բայց ինձ ամենաշատը դուր էր եկել գոյականի և ածականի հետ կապված նյութերը:

8․ Քանի՞ ստեղծագործական աշխատանք եք գրել սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբերը ներառյալ։ Հերթով գրեք դրանց վերնագրերը և հղումները դրեք վերնագրերի վրա։

ԵԹԵ ԵՍ ՏՈՆԱԾԱՌ ԼԻՆԵԻ

ՑՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ԱՇՈՒՆ ԲԱՐԵՒ ՁՄԵ

Ի՞ՆՉԸ ԿՓՈԽԵԻ ԻՄ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

ԻՄ ԴՊՐՈՑԻ ՀՐԱՇԱԼԻՔՆԵՐԸ

ԻՄ ՍԻՐԵԼԻ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻՆ

ԻՄ ԸՆԹԵՐՑԱԾ ԳՐՔԵՐԸ

ԻՄ ԱՇՆԱՆԱՅԻՆ ԱՐՁԱԿՈՒՐԴՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

ԱՄԱՌՎԱ ՃԱՄԲՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԱՐՁԱԿՈՒՐԴ

9․ Գնահատեք ձեր առա
ջին ուսումնական շրջանի մայրենիի գործունեությունը, անդրադարձեք նաև հետևյալ հարցերին՝
9

  • Մայրենիի դասերը ձեզ հետաքրքի՞ր են /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    Գնահատում եմ 5 , քանի որ մենք ունենք այսպիսի հրաշալի ուսուցիչ որին աշխարհում ոչ մի տեղ չեմ գտնի, և բացի նրանից որ նա շա լավն է և շատ համբհերատար է, նա նաև շատ զվարճասեր և շատ հետաքրքիր ուսուցիչ է:
  • Ինչպե՞ս եք կատարում մայրենիի առաջադրանքերը, ընտրեք պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/-կատարում եմ ինքնուրույն
  • մայրենիի ուսուցչուհին որքանով է արդյունավետ անցկացնում դասընթացն ըստ ձեզ /գնահատեք 1-5 միավորով/ լավ կլինի կցեք պատճառը։
    5-նա շատ բարի, համբհերատար, հոգատար, զվարճասեր է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *