Հատուկ և հասարակ գոյականներ

243. Տրված գոյականներից ի՞նչ անել կամ ի՞նչ լինել հարցին պատասխանող բառեր (բայերկազմի՛ր և բայ կազմող մասնիկներն ընդգծիր:

աԱմպծաղիկ, վարկարերգ, ժողովօճառ:
բԳողվախքար, մահ, մանուկ, էջ(իջ), մայր:

244. Տրված ածականներից բայեր (ի՞նչ անել կամ ի՞նչ լինել հարցին պատասխանող բառեր) կազմի՛ր և բայ կազմող մասնիկներն ընդգծի՛ր:

            Գեղեցիկ-Գեղեցկադեմլ, հպարտ-հպարտ, տգեղ-տգեղադեմ, մեծ-մեծամոր, փոքր-փոքրացած, չար-չարացած, չոր-չորացած, թարմ-թարմացած, խոնավ-խոնավացած, սև-սևացած, բարձր-բարձրադիր, մանր-մանրապճեղ, ճերմակ-ճերմակավուն, դալուկ-դալկահեր, ծանր-ծանրամարմին:

257. Գրի՛րթե յուրաքանչյուր նախադասության մեջ գործողություն կատարողն ո՞վ էև ընդգծի՛ր այն բառըորը հուշեց:

            Օրինակ՝
Վերջերս այնտեղ հաճախ եք հյուր գնում: — Դուք:

            Երկու հարյուր կիլոմետր կտրել, եկել եմ, որ մի բան հարցնեմ:
Ծաղկած ճյուղը քո այգու եղրևանուց ես կտրել:
Շան վզին փոքրիկ ռադիոընդունիչ էր ամրացրել:
Անձավում ճանճի մեծության թռչուններ տեսանք:
Հետաքրքիր բան եք մտածել:
Մեզ ամեն տարի այցելում են:

258. Նախադասությունից այնպիսի բառ հանի՛րոր նախադասության միտքը չփոխվի (փորձի՛ր բացատրելթե ինչո՞ւ է այդպես):

            Ես անհամբեր սպասում եմ նոր թռիչքի:
Դու հանգիստ նստել ես, կարծես ոչ մի տեղ էլ չես գնալու:
Մենք ամեն ինչ պատմել էինք, դու ավելացնելու բան չունեիր:
Նա որտեղի՞ց էր գտել այդ հին իրերը:
Նրանք անպայման կգան, դու սպասի՛ր:
Նա մեծահոգաբար թույլ տվեց, որ ես նորից սկսեմ:
Դու մի քիչ էլ սպասի՛ր, հետո գնա:
Դուք ամռանը սարերում եղել ե՞ք:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *