Մաթեմատիկայի 3-րդ շրջանի հաշվետվություն

Ուսումնական 3-րդ շրջանում մենք իրականացրել ենք մաթեմատիկական մի շարք նախագծեր: Մասնակցել ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբներին: Մասնակցել եմ մաթեմատիկական վիկտորինաներին, սովորել ենք կազմել ինքնաստուգման թեստեր և մաթեմատիկական խաղեր: Ինձ ամենաշատը դուր է եկել ռուբիկ-կուբիկի նախագիծը:

Ահա մաթեմատիկայիս բաժնի հղումը-Մաթեմի էջը

Իմ մաթեմատիկայի բաժնում տեղադրված են իմ բոլոր առաջադրանքները:

Ահա իմ նախագծերը

Ռուբիկ-կուբիկի նախագիծը: Ահա հղումը-0098wr780hhf09ff09f789356

ՏԵՂԱՓՈԽՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ԽՆԴԻՐՆԵՐ

ԳՈՒՄԱՐՄԱՆ ՏԵՂԱՓՈԽԱԿԱՆ ԵՒ ԶՈՒԳՈՐԴԱԿԱն

ԱՐԱԳՈՒԹՅՈՒՆ, ԺԱՄԱՆԱԿ, ՃԱՆԱՊԱՐՀ․ՄԱՍ2

ՃԱՆԱՊԱՐՀ, ԺԱՄԱՆԱԿ, ԱՐԱԳՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՒՂԻՂ, ՀԱՏՎԱԾ, ՃԱՌԱԳԱՅԹ, ԲԵԿՅԱԼ ԳԾԵՐ

ԿՈՏՈՐԱԿՆԵՐԻ  ՀԱՄԵՄԱՏՈՒՄԸ

ՄԱԹՄԱՏԻԿԱ ՀԱՎԱՍԱՐ ՀԱՅՏԱՐԱՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ԿՈՏՈՐԱԿՆԵՐԻ ՀԱՄԵՄԱՏՈՒՄ

ԹՎԻ ՄԱՍ ԳՏՆԵԼԸ  ԵՒ  ԹՎԻ ԳՏՆԵԼԸ, ԵՐԲ ՀԱՅՏՆԻ Է ՆՐԱ ՄԱՍ

  • նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։

Ես սիրոմ եմ մենակ քննարկել, ֆլեշմոբներն ել լուծում եմ:

Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք:

Առաջարկներ չունեմ:

  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։Այո կարող եմ, օրինակ ես պետք է չափեմ սեղանս, և նստել այն սեղանին որը 42սմ է:
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունենրին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։Սիրում եմ ընտրությունը, այնտեղ շատ հավես է անցնում և շատ գիտելիքներ եմ վաստակում:
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    GeoGebra , quiziz , LearningApps

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *