Անհատական ուսումնական պլան


Բարև ձեզ, ես Տիգրան Ղազինյան եմ: Սովորում եմ Արևմտյան Դպրոց-պարտեզի, 5.2 դասարանում: Երեքշաբթի և հինգշաբթի օրերին հաճախում եմ Ռոբոտիքսի, մեր կրթահամալիրում: Չեմ օգտվում երթուղուց, առավոտյան հայրիկս ինձ բերում է դպրոց, իսկ հինգն անց քսանին գալիս է , և ինձ ու եղբայրներիս տանում է տուն:
Երկարօրյա մնում եմ, և նաև օգտվում եմ ուտելլիքից:
Շատ տարբեր լրացուցիչ խմբակներ եմ հաճախում: Հաճախում եմ ֆուտբոլի մեր բակում, ֆուտբոլային ակումբիս անունը Ուրարտու է: Հաճախում եմ շախմատի մեր կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցում, դաշնամուրի նույնպես մեր դպրոցում, իդեպ արդեն երկրորդ դասարան եմ փոխվել: Շատ շատ լավ կարողանում եմ լողալ, կարողանում եմ լողալ մեջքի վրա, կռոլ, բռաս, կարողանում եմ ցատկել գլխի վրա: Կարող եմ օդում պտտվել նոր մտնել ջուրը գլխանց: Կարողանում եմ պտտվել ետ, և առաջ: Ամբող օրը վարում եմ հեծանիվ կարողանում եմ քշել մեկ ձեռքով, և առանձ ձեռք: Կարողանում եմ հասկանալ սկորուստներից, և տեղը քցել ցեպը:

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *