Իմ դպրոցի միջավայրը

 

 

 

 

 

 

 

Իմ դպրոցը տարբերվում է ուրիշ դպրոցներից,իր լավ հատկությունն երով,երեխաների խելքերով ,և զվարճանքներով, ես այս պահին գտնվում եմ արևմտյան դպրոցում,և դրա համար կներկայացն եմ ,արևմտյան դպրոցը։ Իմ դպրոցը գտնվում է Առնո Բաբաջանյանի փողոցում , մեր դպրոցն ունի բազում  ուրիշ այսպես ասած հատորներ։ Ինձ ամենաշատը գրավում է ,որ եթե ընկերանաս մեկի հետ նա քեզ չի թողնի և միշտ քո մեջքին կանգնած կլինի։ Դպրոցում իմ սիրած անկյունը, դպրոցի ետևն է, և ինչու ,որովհետև այդտեղ ամեն հարց լուծվում է, և նաև ես սիրում եմ ման գալ դպրոցի ետևում։ Իմ դպրոցն իմ վրա ազդում է շատ լավ, և ես շատ եմ հավանում այն, այն պատճառով որ այդտեղ խիստ չեն վարվում և , դա օգնում է իմանալ թե ինչե կոչվում դպրոց, ես սիրում եմ իմ դպրոցը ամենից շատ, եվ դպրոցից շատ սիրում եմ իմ ընկերներին։ Ես մասնակցում եմ իմ միջավայրի ձեվավորմանը, այսպես մշակում եմ հողը, տնկում եմ ծառեր, մաքրում եմ մեր դպրոցը, խնամում եմ տասնավոր կենդանիների տեսակների։ Եվ օգնում եմ դպրուցի աղբի մաքրմանը։ Ինձ առանձնապես չի խանգարում ոչ մի բան, բացի աղջիկների ղժղժոցից ու դպրոցական հիմնական կռիվներից։Ես բան չեմ ուզում փոխվի մեր դպրոցում, չնայած որ ել ավելի լավը դառնալու տեղ չունի։ <<Մեր դպրոցը ամենալավն է,բոլոր դպրոցներից>>։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *